Saturday, May 12, 2007

NJË UJK E CA GOMARË







NJË UJK
E CA
GOMARË...


KOL SHKODRANI







Një ujk e ca gomarë
rrinë bashkë në një hambar

rrinë bashkë në "miqësi"
në Patok në Shqipëri
...se mos vetëm në Shqipëri
kudo ku ka njerëzi
fjala vjen në Ameriqi
një tufë me buzëbardhë
e kanë zgjedh ujkun kryetar
nuk guxon ndokush të lozë
nuk guxon ndokush të pallë
sepse ujku që kanë zgjedhur
u thyen dhëmbë e dhëmballë
të shkretët ata gomarë
u shkon shurra nëpër shalë
as të ikin nuk i lënë
as të zgjohen, as të flënë
sepse pak po ngritën zënë
i shqeu ujku të tërë
se është ujk Peshkopie
rritur asaj malësie
nëpër skërrka e korie
trupmadh e fytyrzi
na shpëto o perendi
se të shkretët ne, buzëbardhë
më nuk zgjedhin ujk kryetar
sikur qielli të rroposet
edhe bota krejt të soset
veç të shpëtojmë........
Oi, oi iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
prej këtij ujk, këtij faqezi
që si gjëndet shoku tjetër
veç diku në bot të vjetër
një të tillë egersirë
s’kishim parë që jetë e mot
zot, o zot, na shpëto sot
sepse nesër, oh nesër
ujkut do ti vënë fshesën
do ti vëmë një kusht të rëndë
do ti vëmë dhe një gjobë
do ta çojmë në zologjik
tërë bota që ta shohë
e të gajaset me këtë zgjebe…

____________________________________________

Alegori ne shkodranishte

Me shkoi jeta "Perjashta!"

Po ku je qe humbe, o miku im Gjel Ficrraku, qe ma ke fut nje bajonete te ndryshkun mu ne shpirt tim e gruas sime ja ke fut nje derr xhelozie te tmerrshme. Po ti deshe me ma vra te dyve a. Po c'ka te hypi a cka dreqin pate, qe me ike e me le ne te thate, se te kisha vella e shkuar vellai? Pse s'po na merr ma ne telefun. Na ka marre malli se per 4 vjet ,qe ka fale zoti, na ke marre ne tele-merre-lere ( para se me me perjashtue nga shkrimtaria "Kallamishtja buze lumit") sa gruaja nje here me tha...
- Po c'ka don ky Gjel Ficrraku prej teje, se une po bahem xheloze e tmerrshme, per ma teper edhe zanin e ka te bute si femen... Si e ka hallin...Mos eshte beqare?
Mu besa me erdhi turp, ferkova mustaqet( i kam lane mustaqet e koken e kam rrue si dac frori), shiko grue i thashe, mos fol ashtu per vellain tem te shpirtit....
- Po une kam mendimin tim - me tha gruaje, - jemi ne demokraci. Nuk me ndalon te flas se te hedh ne gjyq. Mua me duket si me kene ashtushi, si i thone mo, qe dalin ne televizor me flamurin me ngjyra ylberi....dhe ju pelqen mbrapa...
-Tyrbe stak furullak -i thashe, - Jam burre me namuz, e mos fol. Nuk eshte ashtu si thue ti, miku im.
- Pse cka ka? Ketu ne Amerike keto gjana jane normale. Nuk eshte ofendim se televizori ata i nxjerr perdite.Si te thuash jane te privilegjuem. Prandaj uli puplat se nuk po ta ofendoj njeri za hollin tand.... Madje ata ylberat edhe krenohen. E mos u mundo me na hjelle hi syve...
Nervat e gruas perdite keq e me keq me nje xhelozi te padurueshme. E shkreta grua po vuante shume.
Nje here, per ta zbut, ju afrova gruas e nisa ta perkedhel si dikur ne rini. U zbut si mace e vogel e thinjur. I shkuan lote. Mirepo, pas pak, sa ra nje zile telefoni ne shtepi, ajo brrofi ne kambe.
-Ik- me tha - shko e fol me ate femnushin ne verande perjashta. Nuk dua te me perkedhelesh fare. Nuk kam pune me ty. Ik te thashe, e mos me prek se lajmerova 911, dhe e kalove sonte naten ne qeli tuj andrrue per ate shtatekolorshin..
Me nxorri gruaja jashte.
Me kujtoj edhe qeline e burgut. Cfare te beja.Mblodha mendjen e ika ku me thane.
Ate nate nuk me pranoi as ne krevat.
- Ik -me bertiti.- ndryshe i rash 911.
Vajta tek dhoma e kompiuterit e aty u dremita por per ter fjetur nuk fjeta dot.
Ishte e dyta here qe ma permendete ate numur te policise urgjente. E kisha punen pisk. Por edhe me mikun tim te partise shkrimtaria "Kallamishtja buze lumit" Gjel Ficrrakun, me polli groshi. Nisi te shikonte me xhelozi cdo pune qe beja une ne partine e kallamishtes. Ti me tha nje dite, nuk duhet te thuash tek antaret se je bashkeformues i partise shkrimtaria ne Buze te Kallamishtes , sepse jam une qe e kam formue e jo ti. Pra -me tha prere-themelues eshte Gjen Ficrraku dhe jo Kalem Taraboshi.
E kundershtova se ishte , si ti thuash nje babai se ky nuk eshte djali jot. E lame qe kete pune ta shihnim si kryesi. Mirepo nuk me thirren dhe telefoni mesa duket po dilte jasht perdorimit ne linje te larget me Gjel Ficrrakun. Mbeta si gjyqar. Xhelozi ketej e xhelozi andej . Shurdh kendej e shurdh andej. E ma per dreq gruaja me perjashtoi ketej e miku-vella prej andej, sepse mblodhi kryesine e me nje vendim rrufe, me shpallen devijator te vijes se partise shkrimtaria "Kallamishtja buze lumit".
Me nje fjale, me perjashtuan gruaja prej shtepise e miku prej shkrimtarise .
Pra i perjashtuar i dy here nga shtepia dhe partia tashme tashme isha une i mjeri Kalen Taraboshi.. .Tamam si ne kohen e diktatures qe kur te perjashtonte partia te linte edhe gruaja. O zot cfare me gjeti. C'me bere mor Gjel Ficrraku! Te kisha dhe mik more, si me perjashtove vetem qe te marresh frenat e kryesise se partise ne dore qe te shpalleshe themelues i i vetem i perjetshem , e qe te te mbetej emri ne histori...
Kur e mori vesh gruaja se me perjashtoi Gjel Ficrraku nga shkrimtaria "Kallamishtja", u krekos e me tha:
- Te thashe une se eshte perdredhc, ashtushi ... Doli fjala ime...ka gjetur ndonje tjeter duket qe ja kendon amel tek veshi...
- Pusho i thashe, pusho...Prap ate avaz ke. Nuk eshte miku in ashtushi.
- Te padis ne gjyq -me kercenoi.- Mos ma ndalo te drejten e fjales. Nuk jemi ketu tek Kallamishtja e Gjel Ficrrakut...
E vazhdoi si grate, qe kur nxehen, i thone te gjitha te verteta e te paverteta. Se keshtu eshte: Burri me te dehur e gruaja me te nxehur. E jo vetem nuk donte te pushonte por me tha se do te bertiste fort ta mesojne te gjithe se ai Themeluesi Gjel Ficrraku, na e ka ca te camen per 4 vjet...e tash tuj e perdredh te mbrapmen si mulliri i Hajdar Ages, te ka nxjerre jashte prej "Kallamishtes.". Shume mire ta ka ba...E meriton ! Bravissimo Gjel Ficrraku!
Une mendova se gruaja pushoi, por ajo vazhdoi prap me nje bresheri te re.
- Me ka ofendue edhe mue se do te me thone shoqet, gruaja e shkrimtarit te perjashtuar...Iku nderi i familjes. Me mbeten femijet e mi pa u martuar se kush e merr vajzen a djalin e nje shkrimtarit te perjashtuar si ne inicialet K.T. Sa fatzez qe jane kete emrat me inicialet K.T.
- Mos per ke e ke fjalet per Keti Trajanin.
- Jo me tha ajo e nxehur. Se Keti Trajanin nuk e ka denue njeri. E kam per tu Kalem Taraboshi dhe Kasem Trebeshinen.
- Po.- i thashe - ke te drejte te dy KT jemi.
Cfare ti thosha, se gruaja po kalonte ne faze me keq se une?! Cakerdisur fare. Ah, cfare te beka perjashtimi, c'na bere lemsh mor Gjel Ficrraku.
- Po une nuk jam Kasem Trebeshina moj grua- i thashe,- e Enveri me Ramizin kane shkue ne te semes..
Ajo mu hodh perpara fytyres e me motorra te nxehur si te ishte nje cyryk anije, cfryjti:
- Ashtu shkofte edhe ky shoku jot me za femne, qe per 4 vjet me ka fut ne shpirt ne nje xhelozi te tmerrshme e kam dashte me te hedh ne gjyq e me te nda, mor qyq. Po shyqyr u ba keshtu, e tash jam rehat se edhe telefoni i atij perdredhcit nuk po na e can ma te camen. Duket ka gjete ndonji ndonje burre tjeter qe i bem hyzmet. Te shkretat na grate cfare heqim...
Cfare ti thosha? Ti thosha se asaj i ka fut ne shpirt xhelozi e mua me ka fut nje thike, sepse me ndau prej shkrimtarise se partise prej xhelozie. Nuk fola. Vetem degjoja
Eja e mos i degjo grate po deshe. Te pret bishti i fsheses dhe "perjashta"
Po ne Greqi? Skupa dhe atje. Perjashta.
Po ne Itali, Fuori. Perjashta.
Mallkoj vehten qe kam lindur, mallkoj ate cast ne maternitet kur isha ne bark te nenes e nje ze i rrepte mamije me pat therritur "perjashta", e qe atehere e sot nuk mu ndane perjashtimet, pra si i thone fjales, me shkoi jeta i perjashtuar.

29 shkurt 2004